  • 31. Data: 2007-12-30 08:38:44
    Temat: Re: Zatrzymanie dowodu osobistego przez Sąd
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > A no to po zmianie już stawałem, dwukrotnie - jako oskarżony choćby ;-) i

    Bo jak byłeś doprowadzony z aresztu to już nie ma potrzeby sprawdzania :)

  • 32. Data: 2007-12-30 09:12:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Publiczności na sali rozpraw też to sprawdzanie dotyczy?

    "§ 84. Przed przesłuchaniem sprawdza się dane osobowe przesłuchiwanego
    na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu stwierdzającego
    tożsamość, czyniąc o tym stosowną wzmiankę w protokole. Brak dokumentu
    stwierdzającego tożsamość należy również odnotować w protokole"

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 33. Data: 2007-12-30 09:25:39
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 30 Dec 2007 09:38:44 +0100, William napisał(a):

    > Bo jak byłeś doprowadzony z aresztu to już nie ma potrzeby sprawdzania

    Nienienie, wolną stopą tam się udałem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/