    From: "CPL" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zatarcie - grzywna vs zawiasy
    Date: Tue, 12 Mar 2013 14:57:15 +0100

    Opisywałem jakiś czas temu historię mojego kuzyna, gówniarz nawywijał
    (190kk) poszedł na policję i się przyznał. Prokurator zaproponował albo
    grzywnę (1000 zł) lub 6 miesięcy w zawieszeniu na 2 lata próby. Dał czas do
    piątku do namysłu. Młody za parę lat chce lecieć do rodziny do USA i zrobił
    się problem - nie będzie miał szans na wizę bo nie dostanie zaśw. o
    niekaralności.

    Pytanie - co lepiej wybrać. Karę pieniężną czy zawieszenie na 2 lata? Co się
    szybciej da zatrzeć z papierów? Gdyby grzywna byla rozłożona np na 10 rat po
    100 zł, czy będzie to mieć wpływ na dłuższy czas oczekiwania na zatarcie?