  • 1. Data: 2009-06-03 18:44:11
    Temat: Zaświadczenie
    Od: o...@g...com

    Witam,
    potrzebuję zaświadczenia o zatrudnianiu i dochodach, które ma mi
    wystawić pracodawca celem uzyskania przeze mnie kredytu bankowego.
    Pracodawca z niejasnych dla mnie przyczyn zwleka z jego wystawieniem.
    Czy pracodawca ma jakiś konkretny okres na wystawienie mi takiego
    zaświadczenia? Jak mogę spowodować przyspieszenie jego wystawienia?

    Pozdrawiam i dziękuję
    Rafał

  • 2. Data: 2009-06-03 19:24:04
    Temat: Re: Zaświadczenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <o...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Czy pracodawca ma jakiś konkretny okres na wystawienie mi takiego
    > zaświadczenia? Jak mogę spowodować przyspieszenie jego wystawienia?

    A pewny jesteś, że zgłoszono do ubezpieczenia społecznego całe Twoje
    wynagrodzenie? Bo to często przyczyna "zwłoki".

  • 3. Data: 2009-06-04 10:27:07
    Od: o...@g...com

    > A pewny jesteś, że zgłoszono do ubezpieczenia społecznego całe Twoje
    > wynagrodzenie? Bo to często przyczyna "zwłoki".

    Hm, raczej tak. Tylko że mnie nie o przyczyny zwłoki chodzi, tylko o
    to jak mam wpłynąć na pracodawcę, żeby mi owo zaświadczenie
    wystawił.....

  • 4. Data: 2009-06-05 05:51:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 11:44:11 -0700 (PDT), o...@g...com
    napisał(a):

    > Witam,
    > potrzebuję zaświadczenia o zatrudnianiu i dochodach, które ma mi
    > wystawić pracodawca celem uzyskania przeze mnie kredytu bankowego.

    Wiele banków w zamian honoruje druki RMUA. Są tam uwzględnione kwoty brutto
    zarobków. Ostatnio znany mi przypadek poszedł do ING Banku Śląskiego i
    przedstawił 6 ostatnich druków RMUA i wystarczyło.

    A do pracodawcy może warto zwrócić się pisemnie ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_5.php