  • 1. Data: 2009-06-03 14:12:50
    Temat: spadek po ciotce
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    Witam
    Bardzo proszo pomoc. Otrzymałam spadek po ciotce (siostra matki), niezamężnej i
    bezdzietnej, w postaci udziału w nieruchomości- kamienica i w postaci gotówki. Urząd
    Skarbowy po 6 miesiącach oczekiwania wydał decyzję. Mam zapłacić ponad 50 tysięcy
    złotych należngo podatku. Nie zgadzam się z kwotą. Jakie mam wyjście? Co mogę zrobić
    w tej sytuacji? Czy jest jakieś wyjście, aby tę kwotę zmniejszyć?

  • 2. Data: 2009-06-03 17:44:17
    Temat: Re: spadek po ciotce
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgadzam się z kwotą. Jakie mam wyjście? Co mogę zrobić w tej sytuacji?
    > Czy jest jakieś wyjście, aby tę kwotę zmniejszyć?

    A na końcu decyzji nie ma wskazanych środków odwoławczych?