  • 1. Data: 2007-10-28 20:50:41
    Temat: Zastrzeżenie danych w sprawie z urzędu
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Cześć,

    Pobicie. Niedługo rozprawa. Czy jest możliwość zastrzeżenia danych osobowych
    (adresu domowego), tak żeby sprawcy nie mogli się dowiedzieć, gdzie mieszkam?

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 2. Data: 2007-10-28 21:43:16
    Temat: Re: Zastrzeżenie danych w sprawie z urzędu
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1193604641@news.chmurka.net...
> [...]
    > osobowych
    > (adresu domowego), tak żeby sprawcy nie mogli się dowiedzieć, gdzie

    Jest. Na podstawie art. 191par3 kpk. Mowisz, ze zastrzegasz i organy
    procesowe musza to honorowac.

    Cezar

  • 3. Data: 2007-10-28 22:28:18
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Cezar <c...@i...pl>!

    > Jest. Na podstawie art. 191par3 kpk. Mowisz, ze zastrzegasz i organy
    > procesowe musza to honorowac.

    Jutro jadę do prokuratury. Powołać się na ten artykuł? Zza krat jeszcze
    mi grozili, to może być przesłanka do przychylenia się?

    I jeszcze jedno - w zeznaniu jest adres mojego kolegi (z którym się
    miałem spotkać zanim to się stało). Ten adres też można zastrzec?

    Dzięki...

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 4. Data: 2007-10-29 18:59:34
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    >
    > I jeszcze jedno - w zeznaniu jest adres mojego kolegi (z którym się
    > miałem spotkać zanim to się stało). Ten adres też można zastrzec?

    Powolaj sie pewnie - ta instytucja nazywa sie potocznie "maly swiadek
    koronny".
    Zastrzec mozesz tylko swoje dane lub osob ktore masz prawo reprezentowac (np
    dziecko). Kolega sam musi zatem zastrzec dla siebie.

    Cezar