    From: "Krzyszt@f" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zastępcza Kara Pozbawienia Wolności
    Date: Sat, 7 Jun 2003 14:07:13 +0200

    Witam

    W związku z tym iż w całości zapłaciłem do Sądu grzywny którą miałem
    rozłożoną na raty dostałem wezwanie do odbycia wakacji w zakładzie karnym.

    Wezwanie mam już na 16czerwca. Zastanawiam się czy jeśli bym ponownie
    napisał o rozłożenie na raty z jakimś rozsądnym uzasadnieniem oraz o
    wstrzymaniu wykonaniu kary czy będę musiał się zgłosić do Zakładu Karnego ??

    Skąd mogę wiedzieć czy Sąd wstrzyma mi wykonanie tej kary do czasu
    rozpatrzenia tego wniosku ??

    Jak można to zrobić najlepiej aby kara była wstrzymana ??

    Proszę o pomoc

    Krzyszt@f