  • 1. Data: 2005-05-22 23:49:47
    Temat: Zastawianie wjazdu do garazu
    Od: "Marcin" <m...@2...pl>

    Witam!

    Czesto zdarza sie, ze kto zastawi mi wjazd do garazu :(
    Coz... taka dzielnica, ze ludzie parkuja gdzie jest miejsce a nawet gdzie
    popadnie...
    Pol biedy, jesli nie moge wsatwic autka, ale gorzej jak sie spiesze np. do
    pracy i nie moge wyjechac.

    Co moge w takim przypadku zrobic?

    Wg. policji moge zlozyc wniosek o ukaranie sprawcy do s.grodzniego, ale nie
    mam mozliwosci "uwolnienia" wjazdu poprzez przesuniecie / scholowanie
    pojazdu przez, lub z polecenia policji/sm. Czy rzeczywiscie w takich
    przypadkach pozostaje mi jedynie taxi?

    pozdrawiam, Marcin

  • 2. Data: 2005-05-23 02:55:13
    Temat: Re: Zastawianie wjazdu do garazu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin wrote:

> [...]
    > scholowanie pojazdu przez, lub z polecenia policji/sm. Czy rzeczywiscie
    > w takich przypadkach pozostaje mi jedynie taxi?

    Albo postawienie ostrzeżenia: "Uwaga! Spadający gruz!" ;->

  • 3. Data: 2005-05-23 08:43:58
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Albo tabliczka o treści: Pojazdy blokujące wyjazd odholowywane będą
    ciągnikiem Ursus w inne miejsce. Ze względu na możliwość uszkodzeń proszę
    nie pozostawiać pojazdu na hamulcu ani na biegu ;-)