  • 1. Data: 2008-02-29 08:12:46
    Temat: Zasilek opiekunczy na doroslego czlonka rodziny - koliduje z praca?
    Od: d...@g...com

    Dzien dobry,

    jestem zatrudniona na umowe o prace. Dodatkowo pracuje na umowe
    zlecenie. Moja mama jest chora dosc przewlekle i na codzien opiekuje
    sia Nia Tato. Na poltora tygodnia niedlugo wyjezdza, a ja powinnam
    zamieszkac z Mama, by Jej pomagac. Slyszalam ze jest cos takiego jak
    opieka nad doroslym czlonkiem rodziny. Czy to jest traktowane jako
    moje zwolnienie chorobowe? Z oczywistych wzgledow moja glowna praca
    (na umowe) niemoglaby byc wykonywana. A czy moge wykonywac prace na
    umowe zlecenie wtedy? A moze taki czas opieki nad doroslym pobierany
    jest z mojego urlopu? Kto wydaje/wyraza zgode na taki czas opieki?

    Pozdrawiam,
    A.