  • 1. Data: 2008-02-28 21:44:00
    Temat: Stosunek pracy = stosunek służbowy?
    Od: "Roki" <r...@w...pl>

    Witam.
    Czy policjant ma prawo do urlopu na żądanie? Tak się zastanawiałem czy jest
    on związany stosunkiem pracy czy stosunkiem służbowym?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-02-29 06:36:12
    Temat: Re: Stosunek pracy = stosunek służbowy?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 28 Feb 2008 22:44:00 +0100, Roki napisał(a):

    > Witam.
    > Czy policjant ma prawo do urlopu na żądanie? Tak się zastanawiałem czy jest
    > on związany stosunkiem pracy czy stosunkiem służbowym?
    > Pozdrawiam.

    W służbach mundurowych funkcjonariuszy w zasadzie kodeks pracy nie
    obowiązuje, przepisy w ustawach są dość podobne do kodeksu pracy, ale mogą
    różnić się szczegółami.
    Zauważ, że "zatrudniając się" dostajesz akt mianowania czy powołania [nie
    wiem jak to się teraz nazywa].

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net