  • 1. Data: 2005-11-05 09:08:42
    Temat: Zapytanie w sprawie kursu na prawo jazdy.
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    Witam,

    Kiedy instruktor wystawia - powinien wystawić papiery zaświadczające o tym,
    że ukończyłem kurs u niego na prawo jazdy? Sądzę, że już je mam, bowiem
    jestem już po teoretycznym egzaminie i czeka mnie niedługo praktyczny. Co
    myślicie?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-11-05 09:26:46
    Temat: Re: Zapytanie w sprawie kursu na prawo jazdy.
    Od: "drill" <a...@b...cc>

> [...]
    > że ukończyłem kurs u niego na prawo jazdy? Sądzę, że już je mam, bowiem
    > jestem już po teoretycznym egzaminie i czeka mnie niedługo praktyczny. Co

    mysle ze nie musisz na sile uzywac tak poprawnego urzedniczo jezyka bo sie
    gubisz ;-)

    jesli zdales juz egzamin teoretyczny w Twoim wordzie to oczywiste jest ze
    szkola jazdy wystawila Ci zaswiadczenie - bez niego nie mozna sie zapisac na
    egzamin.

    pzdr
    drill

  • 3. Data: 2005-11-05 11:15:58
    Od: "Marcel-ak" <m...@w...pl>

    Użytkownik "drill" <a...@b...cc> napisał w wiadomości
    Co

    > mysle ze nie musisz na sile uzywac tak poprawnego urzedniczo jezyka bo sie
    > gubisz ;-)

    Przepraszam, ale nie potrafiłem inaczej tego wyjaśnić. Nie znam dobrze pojeć
    dotyczących tego zagadnienia. Stąd też i pytam... :-)

> [...]
    > szkola jazdy wystawila Ci zaswiadczenie - bez niego nie mozna sie zapisac

    Rozumiem. A wypadku, kiedy nie zaliczyłbym tego egzaminu za pierwszym razem?
    Czy nie będę potrzebował żadnych papierów, aby podejść ponownie do niego?
    Druga sprawa, czy instruktor jazdy może anulować mi te zaświadczenie?

    Dziękuję i pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-11-05 12:27:37
    Od: "drill" <a...@b...cc>

> [...]
    > Czy nie będę potrzebował żadnych papierów, aby podejść ponownie do niego?
    > Druga sprawa, czy instruktor jazdy może anulować mi te zaświadczenie?

    zaswiadczenie o odbyciu kursu jest jedno... skladasz je w wordzie i tam
    sobie lezy... jak nie znasz to miejsce jego pobytu nadal sie nie zmieni :-)

    instruktor nie ma nic do zaswiadczenia... to szkola jazdy je wystawia (no
    chyba ze to jakas 1-osobowa firma)... i anulowac nie moze...

    pzdr
    drill

  • 5. Data: 2005-11-05 17:40:46
    Od: "Kuba-RPM" <Kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIE!life.home.pl>

> [...]
    >
    > instruktor nie ma nic do zaswiadczenia... to szkola jazdy je wystawia (no
    > chyba ze to jakas 1-osobowa firma)... i anulowac nie moze...

    Jak rozumiem chodzi o wystawienie zaswiadczenia po egzaminie teoretycznym
    jeszcze w szkole nauki jazdy. Word chyba nie ma nic do tego. Z tego co sie
    slyszy, to szkoly czesto warunkuja wydanie takiego zaswiadczenia od zdania u
    nich egzaminu praktycznego. W razie jak go oblejesz - jazdy doszklajace.
    oczywiscie platne. ot taki pomysl na $ tyle ze nie wiem czy zgodny z prawem,
    bo egzaminowac to chyba ma WORD a nie szkola.

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 6. Data: 2005-11-05 18:05:05
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    prawem,
    > bo egzaminowac to chyba ma WORD a nie szkola.

    Prawdopodobnie piszesz o egzaminie wewnętrznym w szkole nauki jazdy. Zdajesz
    taki egzamin po zakończeniu części teoretycznej kursu. Zdanie tego egzaminu
    jest warunkiem rozpoczęcia jazd. Egzamin nie może być anulowany, chyba, że
    zdałeś go w sposób niedozwolony np. przez podstawioną osobę. Po zakończeniu
    jazd zdajesz egzamin praktyczny w ośrodku szkolenia. W przypadku negatywnego
    wyniku instruktor może stwierdzić, że powinieneś wyjeździć dodatkową ilość
    godzin. Jeśli w trakcie jazd instruktor stwierdzi, że nie znasz teorii to
    może zasugerować abyś się jej douczył. Nie może anulować wyniku egzaminu
    teoretycznego. Nieznajomość teorii będzie widoczna podczas jazd i zakończy
    się negatywnym wynikiem egzaminu praktycznego. Po zdaniu egzaminów
    wewnętrznych otrzymujesz zaświadczenie o ukończeniu kursu. Idziesz z nim do
    WORD i tam zdajesz egzaminy państwowe - teoretyczny i praktyczny.
    Mam nadzieję, że o to Ci chodziło

    Grzegorz