  • 1. Data: 2009-02-17 20:42:41
    Temat: Zapytanie o paragraf
    Od: malpa <"switalaw(malpa)"@wp.pl>

    Witam.
    Sprzedaje pewne rzeczy przez allegro.

    Pewna osoba zakupiła u mnie pewien przedmiot. Towar otrzymał zgodny z
    tym co zostało zamówione sam to przyznam ale myslal ze dodatkowo bedzie
    cos tam jeszcze na czym mu zalezalo. Odpisalem grzecznie ze ta rzecz
    ktora Pana interesuje jest dokladnie taka sama na innej aukcji w innej
    cenie.
    Kupujacy probuje za wszelka cene udowodnic iz jest to moja wina przy
    czym jest bardzo chamski typu oszust wyludzacz glupi itp itd.

    Czy mozna w jakis sposob zgodnie z pawem przychamowac takiego delikwenta??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-17 21:46:02
    Temat: Re: Zapytanie o paragraf
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "malpa" <"switalaw(malpa)"@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest bardzo chamski typu oszust wyludzacz glupi itp itd.
    >
    > Czy mozna w jakis sposob zgodnie z pawem przychamowac takiego delikwenta??

    Zglos sprawe adminowi allegro
    dziala na krzykaczy jak kubel zimnej wody

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-02-17 22:49:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > jest bardzo chamski typu oszust wyludzacz glupi itp itd.
    > Czy mozna w jakis sposob zgodnie z pawem przychamowac takiego

    Co do zasady gość oczywiście może się starać w granicach dopuszczalnych
    prawem dowodzić swoich racji. Skoro jesteś absolutnie pewien, że masz
    rację, to odpisz facetowi, ze jego argumentów nie uznajesz i niech zwróci
    się w tej sprawie do sądu.

  • 4. Data: 2009-02-18 08:38:24
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    > jest bardzo chamski typu oszust wyludzacz glupi itp itd.
    >
    > Czy mozna w jakis sposob zgodnie z pawem przychamowac takiego delikwenta??

    podaj numer aukcji i powiedz czego sie domaga ta osoba

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu