  • Data: 2003-09-02 21:03:05
    Temat: Zapytanie
    Od: "Fundacja" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze mi odpowiedzeć jakie konsekwencje moge mniec jesli
    Fundacja podpisała umowe o wykonanie pracy ale na skutek błędu fundacji i
    zleceniodawcy umowa została zerwana oraz zostało wystawione w drodze
    zabespieczenia weksel na jakąs sumę .
    teraz Firma żąda zapłaty za poniesione straty ale nie przyznaje sie do winy ze
    50% to ona ma winę?
    ma finase i Adwokatów

    w Papierach które ma od Sądu pisze ze UMOWA jest ważna kiedy są dwa podpisy na
    umowie jesli z tą firmą podpisałem umowe ale jest jeden podpis to czy umowa
    jest ważna?

    jesli Firma złoży wniosek do Sądu co wtedy wkład fundacji to 3000zł tak jest
    zapisane w statusie nie mamy zadnych dochodów co sie stanie czekam na odp