  • 11. Data: 2004-06-23 20:53:48
    Temat: Re: Zaplace mandat za wykroczenie za granica ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:opr9119trsb4okfb@pop3.interia.pl...

    > robią zdjęcia w podczerwieni. Oswietlają pojazd reflektorem podczerwonym
    > (to ten czerwony błysk) i szystko widac - po prostu noktowizor. A na tym
    > sprzęcie Niemcy się znają. Stosują toto od 1944 r. :-)

    I myślisz, że są w stanie w podczerwieni odczytać rysy człowieka za szybą?
    Podejrzewam, że raczej oświetlają widzialnym błyskiem czerwonego światła i
    mają czułe na to światło aparaty. A czerwone światło po to, by nie
    powodować olśnienia kierującego. Bo błysk flesza nie byłby najlepszym
    rozwiązaniem.

  • 12. Data: 2004-06-24 15:35:02
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Coś to mało wiarygodne. Międzynarodowa pomoc prawna w dużo poważniejszych
    > sprawach nierzadko spiętrzała tyle problemów, że odpuszczano sobie.

    W Zielonej Górze powstał policyjny wydział d/s współpracy z policją
    niemiecką.
    Otarcie auta pod Hamburgiem a sprawca przesłuchiwany w Poznaniu.

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-06-25 00:11:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W Zielonej Górze powstał policyjny wydział d/s współpracy z policją
    > niemiecką.
    > Otarcie auta pod Hamburgiem a sprawca przesłuchiwany w Poznaniu.

    I bez zachowania procedury związanej z pomocą międzynarodową to robią?
    Zresztą przesłuchiwać, to go można. Ale karać tu w Polsce za wykroczenie
    popełnione w Niemczech?

  • 14. Data: 2004-06-25 12:40:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > I bez zachowania procedury związanej z pomocą międzynarodową to robią?

    Zapytaj. To przecież Twój resort;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-06-26 18:14:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zapytaj. To przecież Twój resort;)))

    Mój, ale co z tego. Mam do nich dzwonić i pytać, czy to prawda, co kol.
    Leszek wypisuje? Zakładam, ze skoro piszesz, to wiesz. Jeśli nie, to po
    sprawie.