  • 1. Data: 2007-06-28 08:37:54
    Temat: zapyatnie o fakture
    Od: "Daniel Wilski" <d...@v...pl>

    Witam Was serdecznie.
    Mam takie pytanie.Facet z firmy budowlanej zwodził mnie prze miesiąc czasu i
    w końcu dostarczył mi towar.Wystawił mi fakture na przelew i ja mu tak samo
    chce płacić jak on robił towar,Proszę powiedzcie mi ile moge go przytrzymać
    prawnie.Dziekuje.

  • 2. Data: 2007-06-28 10:19:30
    Temat: Re: zapyatnie o fakture
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Daniel Wilski pisze:

> [...]
    > chce płacić jak on robił towar,Proszę powiedzcie mi ile moge go przytrzymać

    Rozumiem że faktura została wystawiona w chwili dostawy towaru ? Jeśli
    tak, to możesz go przytrzymać z płatnością do terminu podanego na fakturze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2007-06-28 11:24:15