  • Data: 2007-06-28 11:36:52
    Temat: Zamkniecie firmy
    Od: "Meritum" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Zamierzam zamknac firme, nie zostalo mi duzo czasu, zaledwie 2 dni i malo
    tego nie mam nawet czasu na szukanie odpowiedzi jak to zrobic, dlatego
    chcialbym prosic kogos tutaj na grupie aby pomogl mi w tej kwestii. Tzn.
    jakie konkretnie dokumenty wypelnic, potrzebowalbym dokladne nazwy drukow.
    Chcialbym sobie wszystko od razu w domu wydrukowac i isc z gotowymi rzeczami
    do ZUS, US i GUS (tez?). Jest to typowa standardowa firma jednoosobowa jesli
    mozna tak powiedziec :)