  • 11. Data: 2007-05-10 20:23:20
    Temat: Re: Zamierzam stracić prace...;-)
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "milutki" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:f1ut68$q70$1@news.onet.pl...
    > Wypowiedzenie pracy 3 miesięczny termin cię obowiązuje

    zależy jak długo pracuje

  • 12. Data: 2007-05-10 20:31:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    gasper w <news:f1vuvp$p02$1@inews.gazeta.pl>:

    > Użytkownik "milutki" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > zależy jak długo pracuje

    Kilkanaście lat...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2007-05-11 04:00:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    > Czy ja sie pytałem o tryb rozwiązania umowy, czy może o to, jaką nazwę
    > zaproponujesz dla *wypowiedzenia, i następnie porozumienia co do terminu*,
    > taką, żeby była w krótka i treściwa.

    Czytać nie umiesz? Wypowiedzenie. I nie ja proponuje tylko ustawodawca.

    > Właśnie znikłeś jedną z możliwości rozwiązania umowy ;P

    Łeee? Przecież pisałem szary ludku o twoim przykładzie. Naprawdę zero
    myślenia.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 14. Data: 2007-05-11 13:15:33
    Od: "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>

    Dnia Thu, 10 May 2007 14:23:52 +0200, marg napisał(a):

> [...]
    > gdzie kukało się kilka miesięcy można jakoś ukryć, ale kilkunastu lat
    > niekoniecznie. Zawsze będą się pytać, co pan robił przez te lata.
    >
    > Po zakończeniu pracy należy się panu świadectwo pracy. Należy też
    > rozwiązać kwestię urlopu wypoczynkowego - albo wypłata ekwiwalentu za
    > niewykorzystany urlop albo wybrać urlop przed rozwiązaniem stosunku
    > pracy. Dobrze też wziąć druki RMUA od 1999 roku na wypadek burdelu w
    > ZUSie ;) i wypełniony druk Rp7 (na wypadek jakiejś renty, emerytury, ale
    > nie zawsze chcą dawać, bo wypełnienie kosztuje trochę pracy). Akurat od

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi
    C.R.E.E.D.

  • 15. Data: 2007-05-11 16:59:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:f20q1l$pp1$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Czytać nie umiesz? Wypowiedzenie. I nie ja proponuje tylko ustawodawca.

    *Nie pytam* o to co podkreślone, pytam jak krótko i treściwie w mowie
    codziennej określić, to co wytłuściłem (pomiędzy *) we wcześniejszej
    wiadomości, tak, żeby wskazać, że doszło/może dojść do porozumienia.

    > Naprawdę zero myślenia.

    Nie będę polemizował z twoja samooceną.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 16. Data: 2007-05-13 19:38:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    > Nie będę polemizował z twoja samooceną.

    Oczywiście. Jak mówiłem czytać nie umiesz. Ja ci odpowiadam, a ty nie
    rozumiesz.
    Ten wtórny analfabetyzm jest coraz powszechniejszy.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 17. Data: 2007-05-22 19:50:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:f27pgv$s8v$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Ten wtórny analfabetyzm jest coraz powszechniejszy.

    <http://42.pl/gg/f2u74m$eqk$1@atlantis.news.tpi.pl> -- dobrze, że w
    przypływie świadomości potrafisz zdać sobie z tego sprawę, szkoda, że tak
    rzadko...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2007-05-23 19:21:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    > <http://42.pl/gg/f2u74m$eqk$1@atlantis.news.tpi.pl> -- dobrze, że w
    > przypływie świadomości potrafisz zdać sobie z tego sprawę, szkoda, że tak
    > rzadko...

    I? Chciałeś wyrazić jakąś myśl?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 19. Data: 2007-05-23 19:23:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    > <http://42.pl/gg/f2u74m$eqk$1@atlantis.news.tpi.pl> -- dobrze, że w
    > przypływie świadomości potrafisz zdać sobie z tego sprawę, szkoda, że tak
    > rzadko...

    I? Chciałeś wyrazić jakąś myśl?
    Może taką że ja umiem się przyznać do błędu, a ty nie ??

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 20. Data: 2007-05-23 20:45:04
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:f324c2$geg$3@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Może taką że ja umiem się przyznać do błędu, a ty nie ??

    Gdybyś te swoje niebywałe umiejętności potrafił w czyn obrócić częściej...
    Potrafisz?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]