  • 21. Data: 2007-05-23 20:46:17
    Temat: Re: Zamierzam stracić prace...;-)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    > Gdybyś te swoje niebywałe umiejętności potrafił w czyn obrócić częściej...
    > Potrafisz?

    A ty zrozumiale wyrażać swoje myśli umiesz?
    Czy tylko ja biedny miś nie mogę twoich wypowiedzi zrozumieć?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 22. Data: 2007-05-23 21:00:06
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:f32987$57k$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Czy tylko ja biedny miś nie mogę twoich wypowiedzi zrozumieć?

    Proszę biedny misiu, tu jest pytanie, które zadałem:

    jak krótko i treściwie w mowie codziennej określić, wypowiedzenie, i
    następnie porozumienie co do terminu, tak, żeby wskazać, że doszło/może
    dojść do porozumienia."

    Którego słowa nie rozumiesz?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2007-05-23 21:02:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

  • 24. Data: 2007-05-23 21:05:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    > jak krótko i treściwie w mowie codziennej określić: wypowiedzenie, i
    > następnie porozumienie co do terminu, tak, żeby wskazać, że doszło/może
    > dojść do porozumienia."

    Pytanie brzmiało "I jak taki tryb ma nazwać szary ludek?"
    i przecież ci już odpowiedziałem ....
    Ile razy mam to jeszcze napisać?

    > Którego słowa nie rozumiesz?

    Której części odpowiedzi nie rozumiesz?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 25. Data: 2007-05-23 21:32:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:f32abp$9lv$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Pytanie brzmiało "I jak taki tryb ma nazwać szary ludek?"
    > i przecież ci już odpowiedziałem ....
    > Ile razy mam to jeszcze napisać?

    Specjalnie dla ciebie biedny misiu uściśliłem w kolejnych wiadomościach, że
    nie pytam o tryb.

    > Której części odpowiedzi nie rozumiesz?

    Nie było odpowiedzi na ^^^^, nie ma czego rozumieć bądź nie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 26. Data: 2007-05-23 21:39:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' pisze:

    [ciach ...]

    Wypowiedzenie.
    I więcej tego nie będę powtarzał.
    I nie przynudzaj.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 27. Data: 2007-05-23 22:14:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson w <news:f32cc1$ghi$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > 'Tom N' pisze:

    > [ciach ...]

    > Wypowiedzenie.

    I gdzie tu jest cokolwiek o porozumieniu co do terminu tegoż?

    > I więcej tego nie będę powtarzał.
    > I nie przynudzaj.

    Oczko się misiu odkleiło, czy rozumku zabrakło, żeby udzielić konkretnej
    odpowiedzi na konkretne pytanie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]