  • 1. Data: 2006-08-24 08:36:46
    Temat: Zameldowanie na czas szkolenia (śmieszne, ale prawdziwe)
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Witam grupę,

    Mam następujący dylemat. Mogę wziąć udział w szkoleniu finansowanym
    częściowo przez Unię Europejską pod warunkiem, że będę zameldowany
    (nawet tymczasowo) w Łodzi. Nie wiem skąd taki zapis, ale tak mi
    powiedziała kobieta z firmy szkolącej. Pic polega na tym, że ja jestem z
    innego województwa i nie mam w Łodzi żadnej rodziny.
    W jaki sposób można ten problem rozwiązać?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 2. Data: 2006-08-24 08:50:56
    Od: ELCO <t...@n...pisz.pl>

    Tapatik napisał(a):
> [...]
    > innego województwa i nie mam w Łodzi żadnej rodziny.
    > W jaki sposób można ten problem rozwiązać?

    Poszukac innego szkolenia...

  • 3. Data: 2006-08-24 09:30:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tapatik napisał(a):

    > Mogę wziąć udział w szkoleniu finansowanym
    > częściowo przez Unię Europejską pod warunkiem, że będę zameldowany
    > (nawet tymczasowo) w Łodzi.

    A jakie to szkolenie? Jakiś link?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-08-24 09:51:48
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości

    > Nie wiem skąd taki zapis, ale tak mi powiedziała kobieta z firmy szkolącej

    Bo pewnie szkolenie jest przeznaczone dla mieszkancow Łodzi? Zlecane przez
    jakis tamtejszy urząd?

    Angie

  • 5. Data: 2006-08-24 11:21:12
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > W jaki sposób można ten problem rozwiązać?

    A tygodniowy pobyt w hotelu i karta tymczasowego meldunku (cos takiego
    podpisywalem w czasie pobytu 10 dni w sanatorium) nie wystarczy?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 6. Data: 2006-08-24 11:27:16
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    http://www.ntg.pl/mcsa.php

  • 7. Data: 2006-08-24 12:46:15
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Tapatik wrote:
> [...]
    > innego województwa i nie mam w Łodzi żadnej rodziny.
    > W jaki sposób można ten problem rozwiązać?

    Wynając mieszkanie i z umową najmu iść się zameldować do biura meldunkowego.

    Zapis w umowie szkolenia wziął się pewnie z tego, że pieniadze śa
    przeznaczone na rozwój regionu i osoby moją być z "regionu".

  • 8. Data: 2006-08-24 14:19:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tapatik napisał(a):

    > http://www.ntg.pl/mcsa.php