  • 1. Data: 2008-01-19 17:53:58
    Temat: Odmowa usunięcia danych osobowych z bazy allegro (ust18lipca2002)
    Od: "univ" <u...@w...pl>

    Witam wszystkich

    Prosta sprawa: konto na allegro rejestrowane w 2001r i zawieszone kilka dni
    później (z powodu niepełnych danych), przez 7 lat nie uzywane, dzisiaj
    allegro odmawia usunięcia konta i danych osobowych w nim zawartych powołując
    się na zapis:
    http://allegro.pl/help_item.php?item=35
    konto nigdy nie używane 0 transakcji, saldo też 0
    czy mają rację ? na jakiej podstawie ?

    Który punkt tej ustawy tu podpada bo jakoś nie mogę wykumać ;) i jak to sie
    ma do faktu że rejestrowałem konto w 2001r nie było wtedy tej ustawy a sam
    regulamin allegro nie miał żadnych obostrzeń co do usunięcia konta i danych.

    ustawa:
    http://www.konsument.gov.pl/files/D20021204L_ust_o_s
    wiadczeniu_uslug_droga_elektroniczna.pdf

    pozdr.