  • Data: 2004-10-21 21:40:14
    Temat: Re: Zameldowani lokatorzy w kuionym mieszkaniu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz wrote:

    > Po uzusykaniu zgody na te nazwę będą mogli się wymeldować czy teraz to ja
    > ich muszę wymeldować jako nowy właściciel (ja nie jestem jeszcze tam
    > zameldowana tylko na starym miejscu) czy mogą to zrobić samodzielnie?

    Wymeldować się może teraz i bez adresu docelowego.

    A jeśli nie przebywa (stale) w Twoim lokalu to jako właściciel masz
    poniekąd obowiązek poinformować urząd gminy o tym fakcie i go wymeldować
    - inaczej popełniasz wykroczenie (OK, przepis zasadniczo martwy, ale
    jest :) )

    Natomiast jeśli sam sie wymelduje - Ty nie musisz już niczego robić.

    Poza tym oczywiście musisz się bezzwłocznie zameldować z nowym iejscu
    zamieszkania.