  • 1. Data: 2022-10-31 14:18:06
    Temat: Zamach na bezkarność francuskich sędziów (tenisa) zostanie surowo ukarany?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://eurosport.tvn24.pl/tenis,115/tenis-clara-tau
    son-poddala-mecz-z-powodu-sedziowskich-bledow,112309
    6.html
> [...]

    > seta półfinału przeciwko Petrze Marcinko, bo nie była zadowolona z
    > pracy sędziów, którzy podjęli kilka kontrowersyjnych decyzji na jej
    > niekorzyść. [...]
    > *Miała dosyć*
    > Półfinałowy mecz między Dunką i Chorwatką był wyrównany. Tauson kilka
    > razy kwestionowała jednak decyzję sędziów liniowych, którzy pokazywali
    > ślady na jej niekorzyść. W jednej sytuacji piłka wyraźnie spadła w
    > aut, a sędzia pokazał linię i zamiast gema dla Dunki, mieliśmy
    > równowagę. [...]
    > *Dunkę prawdopodobnie czeka teraz kara za swoje zachowanie*.

    Bezkarności kasty sędziowskiej kwestionować nie wolno nawet w tenisie.

    Do kurwy nędzy to ma być starcie sportowe a nie rozgrywka rozstrzygana
    przy zielonym sędziowskim stoliczku. Niech *syny zmienią system na
    znacznie trudniejszy do (wiarygodnego) kwestionowania albo idą się walić.
    Cierpliwość ludzka ma granicę *jak widać* .

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-10-31 15:11:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-31 o 14:18, A. Filip pisze:
> [...]
    > znacznie trudniejszy do (wiarygodnego) kwestionowania albo idą się walić.
    > Cierpliwość ludzka ma granicę *jak widać* .

    Patrząc z innej strony, to nie sądzę, żeby nawet w 80ITF we Francji byli
    liniowi.
    Raczej siedział główny i ze stołka decydował o liniach/autach.
    Młoda się wkurzyła, że jeszcze młodsza ją ogrywa i się wypięła.
    Tak to widać z drugiej strony.

  • 3. Data: 2022-11-02 12:13:21
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > znacznie trudniejszy do (wiarygodnego) kwestionowania albo idą się walić.
    > Cierpliwość ludzka ma granicę *jak widać* .

    Piłeś, nie pisz.

  • 4. Data: 2022-11-02 12:22:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Piłeś, nie pisz.

    Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2022-11-02 14:00:44
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego sądzisz innych po sobie?

    Nie pisz dopóki nie wytrzeźwiejesz.

  • 6. Data: 2022-11-02 14:16:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Nie pisz dopóki nie wytrzeźwiejesz.

    Tobie pomogło? Nie widać.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2022-11-03 15:32:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 02 Nov 2022 14:16:10 +0100, A. Filip napisał(a):

    > Tobie pomogło? Nie widać.

    Jak ci dwóch mówi żeś pijany, idź lepiej spać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2022-11-03 16:25:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Jak ci dwóch mówi żeś pijany, idź lepiej spać.

    Jak dwóch ukradło księżyc to księżyc ukradziony?

    --
    A. Filip