  • 1. Data: 2004-02-02 09:56:59
    Temat: Założenie firmy
    Od: "MiHaU" <m...@W...wp.pl>

    Witam!

    Wiem, ze moze nie jest to do konca ta grupa, ale mam pytanie:

    - jaki jest czas od momentu zlozenia wniosku o otwarcie dzialalnosci
    gospodarczej do chwili jej prawnego otwarcia

    - jakie sa koszty otwarcia dzialalnosci - chodzi mi o koszty zwiazane z
    wnioskiem, znaczki skarbowe itd. - chodzi o dzialalnosc firmy sprzatajacej,
    wiec koszty zwiazane z jakimis licencjami nie wchodza w rachube ;)

    - czy jako student dziennych studiow i jednoczesnie prowadzacy dzialalnosc
    gosp, bede zwolniony z oplat na ZUS??

    Pzdr
    MiHaU

  • 2. Data: 2004-02-02 18:17:24
    Temat: Re: Założenie firmy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 2. lutego 2004 10:56 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane MiHaU:

    > Witam!
    >
    > Wiem, ze moze nie jest to do konca ta grupa, ale mam pytanie:
    >
    > - jaki jest czas od momentu zlozenia wniosku o otwarcie dzialalnosci
    > gospodarczej do chwili jej prawnego otwarcia

    chyba nie ma ograniczeń

    > - jakie sa koszty otwarcia dzialalnosci - chodzi mi o koszty zwiazane z
    > wnioskiem, znaczki skarbowe itd. -

    100zł rejestracja w Urzędzie Gminy, 150zł rejestracja VAT.

    > - czy jako student dziennych studiow i jednoczesnie prowadzacy dzialalnosc
    > gosp, bede zwolniony z oplat na ZUS??

    nie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder