    From: "Qgar" <q...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zalozenie firmy
    Date: Thu, 1 Jan 2004 19:50:12 +0100

    Nie wiem czy to pytanie jest odpowiednie na te grupe, ale ta mi sie zdala
    najbardziej odpowiednia.
    Chcialem spytac jakie sa aspekty prawne, co trzeba zrobic itp., ale przede
    wszystkim koszty zalozenia firmy, a nastepnie jej utrzymania, przy
    zalozeniu, ze firma nie przynosi dochodow.
    Dodam, ze w tej chwili jestem studentem, jak wiec sie sprawa ma w takiej
    sytuacji, a jak bedzie, gdy juz nie bede studentem (glownie chodzi o
    koszty utrzymania). Na poczatek zakladam, ze firma jest jednoosobowa
    i bedzie sie zajmowac branza informatyczna.

    Pozdrawiam
    Qgar
    q...@i...pl