    From: "Mike G." <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zalozenie firmy
    Date: Sat, 13 Apr 2002 17:45:19 +0200

    Hi

    Co do zalozenia firmy (tak jak w odp. na grupie).
    Moze w przyszlosci beda jakies ulgi. Swoja droga, wydaje sie,
    ze wszelkie rozwiazania ulgowe w kwestii "przedsiebiorczosci mlodych"
    moglyby w jakims zakresie pomoc w walce z kryzysem i bezrobociem.
    Teraz zostaniesz obciazony w takim zakresie jak zwykly przedsiebiorca,
    czyli oplaty rejestracyjne, regon, nip i oczywiscie lubiany ZUS.

    Mam jeszcze do Ciebie pytanko. Czy możesz powiedzieć/podlinkować
    mi coś w sprawie zarabiania przez banery? Myslalem cos o wlasnej witrynie.
    Ciekawe jak to sie kalkuluje; ile moze przecietnie przyniesc dochodu,
    jakie sa warunki (okreslona tematyka strony?), z kim i jak najlepiej
    podpisac?

    3m sie!
    Mike