  • 1. Data: 2002-02-19 09:30:57
    Temat: Zalanie mieszkania a ubezpieczenie
    Od: m...@p...pl (Marek Rafałowicz)

    Hej,

    Kupiłem mieszkanie i dotychczas go nie ubezpieczyłem (aczkolwiek
    poprzedni właściciel ma jeszcze polisę ważną do maja). Niestety po
    ostatnich ulewach woda wdarła się przez szczeliny w starym oknie i
    trochę zaciekło sąsiadowi; dodam, że spółdzielnia nie odpowiada za
    stan stolarki okiennej. Sąsiad zamierza zgłosić się do swojej firmy
    ubezpieczeniowej o zwrot kosztów naprawy.

    Czy firma, która wypłaci mu pieniądze, będzie jakoś mnie ścigała o
    zwrot kosztów? Jak najlepiej Waszym zdaniem załatwić tę sprawę?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 2. Data: 2002-02-20 10:14:29
    Temat: Re: Zalanie mieszkania a ubezpieczenie
    Od: "KrzysztofS" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Rafa&#322;owicz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy firma, która wypłaci mu pieniądze, będzie jakoś mnie ścigała o
    > zwrot kosztów? Jak najlepiej Waszym zdaniem załatwić tę sprawę?

    rozmawiać z sąsiadem!!! a jeżeli nie dogadacie się , ubezpieczyciel sasiada
    będzie żądał zwrotu odszkodowania - jeśli to jest PZU to spróbuj się z nimi
    "potargować" , zwykle za wykupienie u nich polisy na własne mieszkanie -
    odstępują od żądania zwrotu kosztów.
    > a może wystarczy zejść do sąsiadki i umówić się na "malowanie sufitu"???
    pozdrowienia:-)
    krzyswar