    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zalanie
    Date: Sun, 09 Jan 2011 15:58:33 +0100

    Mam sąsiada. Dziś musiał mieć za dużo wody w mieszkaniu bo mnie zalało.
    Nie tragicznie ale pare metrów sufitu i ściany jest do remontu.

    Sąsiad ma spółdzielcze (nie wiem czy lokatorskie czy własnościowe). Ja
    mam odrębną własność.

    Sądzicie, że odpowiedzialność ponosi spółdzielnia ? Dostałem odpowiedź,
    że jeżeli nie miałem ubezpieczonego mieszkania to mój problem.

    Nie mam ubezpieczenia. Ale spokojnie mogę sobie wynająć ekipę, która
    wystawi fakturę za naprawę (w sensie stać mnie na to).