  • 1. Data: 2006-03-19 03:14:56
    Temat: Zakupy
    Od: "sg" <s...@p...onet.pl>

    Przepraszam,jeżeli nie ta grupa.Problem następujący: Jadę do kraju UE i
    kupuję 20 sztuk używanych urządzeń oraz 20 sztuk nowych urządzeń ze
    sklepu.Czy mogę to przywieżć do domu ot tak sobie czy prawo nasze,unijne
    albo diabli wiedzą jakie jeszcze wymaga dodatkowych opłat,podatków,zgłoszeń
    lub innych biurokratycznych dziwactw?Czy jadąc przez grance muszę to
    zgłaszać, clić itp?.Pytanie moje jest spowodowane tym,że zbliża mi się
    wyjazd a jeszcze nie miałem okazji ani ochoty na wyjazd poza granice kraju
    po wejściu do UE.