  • 11. Data: 2004-10-07 13:27:28
    Temat: Re: Zakup mieszkania - wątpliwości
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ck3brt$rmk$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Z panem by rozmawiali..

    Jestem po kolejnej rozmowie z notariuszem. Zaproponowało w zasadzie to samo,
    czyli podpisanie dwóch aktów notarialnych tego samego dnia.

    > Ano zobaczymy...

    Pani notariusz powiedziała że trzeba uruchamiać całą procedurę i niestety
    okresy ochronne będą obowiązywać jak zresztą całe prawo o ochronie
    lokatorów. Wymeldowanie tylko troszke upraszcza sprawę.

    > Dlatego proponujepowazniezastanowic sie nad znalezieniem wraz z nimi tego
    > mieszkania i dopiero....
    > Z Panem wlasciciele mieszkan inaczej bea rozmawiac.

    To samo im dziś zaproponuje przy czym nie bede z nimi biegał tylko neich
    sprzedający się ze mną kontaktuje.

    Dziękuję za uwagi
    Bartek Augustyniak