    From: ".ppp." <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zakup mieszkania - Udostępnienie za rok
    Date: Thu, 29 Mar 2007 18:33:11 +0200

    Witam
    Stoję przed następującą sytuacją:
    Kupuję mieszkanie na rynku wtórnym, na które biorę kredyt hipoteczny
    80.000zł.
    Jednak zbywca udostępni mi mieszkanie dopiero za rok (takie warunki udało mi
    się wynegocjować, ze względu na atrakcyjną cenę).
    Zbywca, potrzebuję teraz 30.000zł, a resztę za rok.
    Jednak banki które udzielają kredytów hipotecznych, dokonują wypłaty w
    transzach jedynie w przypadku budowy (nie ma możliwości zapłaty w transzach
    w przypadku kupna mieszkania).

    Czy jest jakiś sposób, aby zbywca otrzymał zapłatę w dwóch transzach
    30.000zł a za rok, w momencie udostępnienia mieszkania pozostałe 50.000zł?