  • 21. Data: 2019-06-10 16:57:02
    Temat: Re: Zakończyła się sądowo-psychiatryczna obserwacja zabójcy Pawła Adamowicza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5cfb443d$0$540$6...@n...neostrada.
    pl...

    >Coś mi się wydaje, że dziś każdego mordercę można podpiąć pod
    >wariata - bo skoro zabija ludzi to ma nie po kolei w głowie.

    I chyba jakies takie jest ostatnio podejscie, ale wcale bym nie
    zakladal, ze ma nie po kolei.

    >2 lata temu jeszcze nie był wariatem a teraz już jest? Do pierdla go
    >i tyle.

    Za to, ze jest wariatem ?
    To chyba do szpitala psychiatrycznego.

    J.

  • 22. Data: 2019-06-10 19:01:16
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.06.2019 o 16:57, J.F. pisze:

    > Za to, ze jest wariatem ?
    > To chyba do szpitala psychiatrycznego.

    na oddział zamknięty, ale jak wyjdzie to może być znowu nieszczęście:)

    --
    I love love

  • 23. Data: 2019-06-10 21:55:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2019 o 16:54, J.F. pisze:

    > No ale kupic bilet nie zabronione, a nawet poleciec do Warszawy nie
    > zabronione.
    > A na lotnisku powinni akurat wszystkich sprawdzac, czy bron wnosi.
    >
    > Wiec gdzie tu widzsz zagrozenie.

    To powiedz na głos przed bramką, że planujesz odwalić "grubszą akcję z
    użyciem broni" to zobaczysz.

    > Czyli dolecial do tej Warszawy i problemow w samolocie nie bylo ?

    Tak wychodzi.

    > A proponujesz, zeby na podstawie podejrzenia panstwo wiezilo dozywotnio ?

    Skoro koleś bywa niepoczytalny - to na leczenie.

    > Akurat troche sie zmienilo, i cos tam da sie zrobic.
    > Widac po prostu ten nie wydawal sie niebezpieczny.

    No tak średnio - powiedział że zamierza odwalić akcję i odwalił...

    Shrek