  • 11. Data: 2019-06-07 08:24:26
    Temat: Re: Zakończyła się sądowo-psychiatryczna obserwacja zabójcy Pawła Adamowicza
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2019 08:04:14 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Skoro był niebezpieczny, to czemu nie zamknięto go wcześniej? To jakaś
    > kpina, ze wariat najpierw musi zabić a potem dopiero się nim interesuje
    > państwo. Czemu nie odwrotnie?

    no jak nie interesowało się ? został skazany za napady z bronią w ręku na banki ? no
    został, a że sąd zmniejszył rozmiar kary to wyszedł i zabił:)

  • 12. Data: 2019-06-07 08:34:40
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Marcin N pisze:
    iejscem moim zdaniem.

    > Skoro był niebezpieczny, to czemu nie zamknięto go wcześniej? To jakaś
    > kpina, ze wariat najpierw musi zabić a potem dopiero się nim interesuje
    > państwo. Czemu nie odwrotnie?

    odwrotnie to ja bym nie chciał

  • 13. Data: 2019-06-07 09:54:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.06.2019 o 08:04, Marcin N pisze:

    > Skoro był niebezpieczny, to czemu nie zamknięto go wcześniej? To jakaś
    > kpina, ze wariat najpierw musi zabić a potem dopiero się nim interesuje
    > państwo. Czemu nie odwrotnie?

    Tyle, że oni go wysyłali na obserwację i wówczas wyszło, że jest zdrowy
    - jak wynika z materiałów prasowych.

  • 14. Data: 2019-06-07 09:56:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.06.2019 o 08:24, u2 pisze:

    > no jak nie interesowało się ? został skazany za napady z bronią w
    > ręku na banki ? no został, a że sąd zmniejszył rozmiar kary to
    > wyszedł i zabił:)

    Skrócenie wymiaru kary w ogólnym rozrachunku miało jedynie o tyle
    znaczenie, że zabił by kogoś innego w innym miejscu i czasie. Sądzisz,
    ze jeszcze kilka lat uzdrowiłoby go?

  • 15. Data: 2019-06-07 09:57:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.06.2019 o 08:22, u2 pisze:

    > ty ze służby więziennej najwyraźniej nie jesteś, a piszesz że
    > trzymałeś gostka 2 lata w ZK:)))))))))

    Trzymaliśmy jako społeczeństwo, państwo, a nie ja z kumplem w komórce.

  • 16. Data: 2019-06-07 10:15:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2019 09:57:44 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Trzymaliśmy jako społeczeństwo, państwo, a nie ja z kumplem w komórce.

    ja z tobą w twoim społeczeństwie nie jestem, ani ty w moim:)))))))

  • 17. Data: 2019-06-07 13:55:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Skrócenie wymiaru kary w ogólnym rozrachunku miało jedynie o tyle
    >znaczenie, że zabił by kogoś innego w innym miejscu i czasie.
    >Sądzisz,
    >ze jeszcze kilka lat uzdrowiłoby go?

    No, moze by ktos inny wygral wybory.
    Albo by go lepiej zdiagnozowali w wiezieniu.

    A z drugiej strony - gdyby mu skrocili jeszcze bardziej ?

    J.

  • 18. Data: 2019-06-08 07:14:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Tyle, że oni go wysyłali na obserwację i wówczas wyszło, że jest zdrowy
    > - jak wynika z materiałów prasowych.

    Coś mi się wydaje, że dziś każdego mordercę można podpiąć pod wariata -
    bo skoro zabija ludzi to ma nie po kolei w głowie.

    2 lata temu jeszcze nie był wariatem a teraz już jest? Do pierdla go i tyle.

    --
    MN

  • 19. Data: 2019-06-08 07:29:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Skoro był niebezpieczny, to czemu nie zamknięto go wcześniej? To jakaś
    > kpina, ze wariat najpierw musi zabić a potem dopiero się nim interesuje

    Zainteresowało się. Powiedział matce, że zamierza odwalić grubszą akcję
    z bronią. Ona zwierzyła się policji. Policja przekazała do zakładu
    karnego. Kierownik czy kto tam, przeprowadził w związku z nim rozmowę co
    zamierza po wyjściu z zakładu. Powiedział, że uda się na lotnisko kupić
    bilet na samolot.

    Udał się na lotnisko, kupił bilet, wsiadł do samolotu - człowiek chory
    na schizofrenię i deklarujący "dużą sprawę z użyciem broni". Potem
    jeszcze chciał się ponoć wbić do Belwederu. Ponoć nic się nie da zrobić,
    dopóki kogoś nie zabije... Państwo z tektury.

    Shrek

  • 20. Data: 2019-06-10 16:54:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >Udał się na lotnisko, kupił bilet, wsiadł do samolotu - człowiek
    >chory na schizofrenię i deklarujący "dużą sprawę z użyciem broni".

    No ale kupic bilet nie zabronione, a nawet poleciec do Warszawy nie
    zabronione.
    A na lotnisku powinni akurat wszystkich sprawdzac, czy bron wnosi.

    Wiec gdzie tu widzsz zagrozenie.

    >Potem jeszcze chciał się ponoć wbić do Belwederu.

    Czyli dolecial do tej Warszawy i problemow w samolocie nie bylo ?

    > Ponoć nic się nie da zrobić, dopóki kogoś nie zabije... Państwo z
    > tektury.

    A proponujesz, zeby na podstawie podejrzenia panstwo wiezilo
    dozywotnio ?

    Akurat troche sie zmienilo, i cos tam da sie zrobic.
    Widac po prostu ten nie wydawal sie niebezpieczny.

    J.