  • 1. Data: 2004-06-18 15:33:07
    Temat: Zakończenie umowy w Idei - robią problemy.
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    Witam grupowiczów!
    Mam problem z Ideą. 7 Lipca kończy mi się umowa na czas określony, 6 czerwca
    złożyłem pisemko, iż nie chcę jej przedłużać. Dziś dzwoniłem dowiedzieć się
    czy wszystko OK, a tu pani mówi mi, że umowa zostanie rozwiązana 26 lipca,
    ponieważ umowa kończy się w środku okresu rozliczeniowego to muszę zapłacić
    za cały okres rozliczeniowy.
    Na moją prośbę nie potrafi podać mi punktu w regulaminie, który to reguluje.
    Podejrzewam, że nie ma takiego (zapodziałem ten regulamin). W starym na
    pewno nic nie było, a nowy dostałem z rachunkiem więc nie mogłem się z nim
    zapoznać, bo go nie otrzymałem ;-)

    I teraz pytanie - czy muszę zapłacić za cały okres rozliczeniowy, czy
    wyliczyć sobie kasę za abonament za 7 dni Lipca i to tylko im zapłacić? Bo
    nie uśmiecha mi się płacić za cały Lipiec jeszcze. Jak to wygląda Waszym
    zadaniem?

    [POZ] Marcin "Pigas" Nadolczak
    Pisząc do mnie na prv zmień UK na PL
    GG # 1403014 <= => gsm 880 25 1000

  • 2. Data: 2004-06-18 15:51:55
    Temat: Re: Zakończenie umowy w Idei - robią problemy.
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marcin Nadolczak wrote:
> [...]
    > pewno nic nie było, a nowy dostałem z rachunkiem więc nie mogłem się z nim

    Otrzymałeś.

> [...]
    > nie uśmiecha mi się płacić za cały Lipiec jeszcze. Jak to wygląda Waszym

    A co jest w regulaminie?

    KG

  • 3. Data: 2004-06-19 21:11:27
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Bo

    > A co jest w regulaminie?

    Ewentualnie w prawie telekomunikacyjnym nie regulują takich sytuacji?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-06-19 21:38:42
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Tomasz Waszczynski wrote:
    > Ewentualnie w prawie telekomunikacyjnym nie regulują takich sytuacji?

    zdaje się że nie

    KG

  • 5. Data: 2004-06-19 23:21:14
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Otrzymałeś.

    Nie ma żadnego potwierdzenia ;-)

    Bo

    > A co jest w regulaminie?

    W regulaminie jest taki zapis, ale wydaje mi się (może się mylę -
    teoretyzuje), że jeśli zadeklarowałem na piśmie chęć nie przedłużania umowy
    30 dni przed jej zakończeniem to umowa się kończy i koniec, a nie jakieś tam
    przetrzymywanie abonenta do końca miesiąca. Przecież umowa wygasa i nic nie
    mamy dalej podpisane.

    Dobrze myślę?

  • 6. Data: 2004-06-20 12:38:36
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marcin Nadolczak wrote:
    > Nie ma żadnego potwierdzenia ;-)

    Pewnie miałeś obowiązek zgłosić brak rachunku. Nie zgłosiłeś,a więc
    dostałeś.

    Jeśli tak jest w regulaminie.

    KG

  • 7. Data: 2004-06-20 17:01:40
    Od: joanna<j...@p...fm>

    witam
    ja również mialam taki sam problem jak ty ale ja bylam w erze i
    niestety musialam zaplacic te pieniadze bo szkoda twoich nerwow.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-06-21 09:57:23
    Od: "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk>

    > Pewnie miałeś obowiązek zgłosić brak rachunku. Nie zgłosiłeś,a więc
    > dostałeś.

    Obowiązku nie mam, bo wysyłają kwotę rachunku eSMSem, sa płacę przez net
    rachunki.

    > Jeśli tak jest w regulaminie.

    Chyba źle mnie zrozumiałeś.
    Właśnie w regulaminie - tym nowym jest zapis, że muszę do końca okresu
    rozliczeniowego zapłacić. Ale jeśli umowa mi się kończy to chyba nicjuż nas
    nie wiąże, a wypowiedziałem ją 30 dni przed zgodnie z zapisem na tejże
    umowie. O to mi chodziło.

  • 9. Data: 2004-06-21 20:47:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Nadolczak" <m...@w...uk> napisał w wiadomości
> [...]
    nas
    > nie wiąże, a wypowiedziałem ją 30 dni przed zgodnie z zapisem na tejże

    Jeszcze może być tak, że płacisz z góry za miesięczny abonament, bez względu
    na to ile umowa będzie trwała.