  • 1. Data: 2004-06-18 15:36:55
    Temat: Dokument przekazania własności programu.
    Od: Yahagi<y...@i...pl>

    . czy ktoś może mi pomóc w tym względzie. Mam program, który
    został napisany jaknajbardziej legalnymi narzędziami. Firma, która mi
    coś takiego zleciła chce dokument przekazania praw. Jak coś takiego
    ma wyglądać ? Bardzo proszę o pomoc

    y...@i...pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-18 17:14:52
    Temat: Re: Dokument przekazania własności programu.
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Yahagi wyskrobał(a):
> [...]
    > został napisany jaknajbardziej legalnymi narzędziami. Firma, która mi
    > coś takiego zleciła chce dokument przekazania praw. Jak coś takiego

    Chodzi o zrzeczenie się majątkowych praw autorskich. Takie zapisy zawierają
    zazwyczaj umowy o dzieło, a więc poszukaj wzoru takowej.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-06-18 19:02:39
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]
    :
    :
    : --
    :

    jezeli to jest napisane w C builder X (personal) to nie mozesz przekazac
    firmie wszystkich praw. (nie moga tego sprzedawac)

    .. to tak na marginesie, jezeli z niego korzystasz i jezeli ja dobrez
    zrozumialem licencje na borland.pl

    P.