  • 1. Data: 2005-11-15 18:37:57
    Temat: Zakład ubezpieczeń czy Sąd Najwyższy
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,

    Jezeli ubezpieczyciel twierdzi, ze nie posiada zadnych dokumentów związanych
    z ubezpieczonym autem, ale nie podwaza kopii auto-casco przez niego
    wystawionych i odmawia wypłaty (ze brak zgłoszenia z mojej strony)
    Jaki ma sens uchwała w tym wypadku Sadu Najwyzszego Izba Cywilna z dnia 05
    sierpnia 2004r III CZP 40/04 (wzorzec umowy wiąze drugą stronę jeżeli jej
    został doręczony)
    Mojej osoby to nie dotyczy, gdyz znajomy mi ubezpieczał a ja
    doubezpieczałem, a ubezpieczyciel nie posiada zadnych
    dokumentów(oficjalnie).

    Pozdr.