  • 1. Data: 2005-11-15 18:02:44
    Temat: N A S K - poszukuje oszukanych i okradzionych.
    Od: CC <o...@i...pl>

    NASK to firma ktora jako pierwsza zaczela rejestrowac domeny
    internetowe i miala na to monopol.

    Z tego powodu ma setki tysiecy klientow.

    Od tysiecy klientow wyludza pieniadze stosujac kilka metod.

    Rowniez ode mnie prubuja wyludzic pieniadze i nawet wygrali sprawe w
    sadzie - oczywiscie nie stawili sie i wprowadzili sad w blad nie
    ujawniajac wszystkich regulaminow.

    Poniewaz w najblizszym czasie zamierzam powiadomic o masowych
    oszustwach NASK-u:

    1. Ministra Sprawiedliwosci
    2. Rzecznika Praw Obywatelskich
    3. UOKiK
    4. Prokuratora

    prosze osoby ktore rowniez zostaly przez NASK oszukane o kontakt,

    mail jest na mojej stronie internetowej gdzie opisuje sprawe.

    ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    i trzymac ja na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposluszenstwo".

    http://obnie.w.interia.pl

  • 2. Data: 2005-11-15 18:13:11
    Temat: Re: N A S K - poszukuje oszukanych i okradzionych.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "CC" <o...@i...pl> napisal w wiadomosci

    Zanim powiadomisz "wszystkich swietych", to jednak zastanów sie, czemu
    przegrales sprawe w sadzie. Moze to oni akurat maja racje? W kazdym
    razie conajmniej tobie zabraklo argumentów.

  • 3. Data: 2005-11-15 18:32:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > przegrales sprawe w sadzie. Moze to oni akurat maja racje? W kazdym
    > razie conajmniej tobie zabraklo argumentów.

    Ale od dluzszego czasu ma sile pisac o tej swojej krzywdzie :)
    http://groups.google.pl/groups?q=Nask+group%3Apl*+au
    thor%3ACC&hl=pl

    --
    tomek nowak