  • 1. Data: 2007-06-15 06:43:28
    Temat: Zajęcie wierzytelności ze zwrotu zaliczki podatku [dlugie]
    Od: "Ernest" <l...@e...pl>

    Witam,
    mam parę pytań odrazu przepraszam jeśli coś określę niefachowo, nie znam się
    na terminologii prawniczej. Dostałem dzisiaj z US zawiadomienie, że ściągną
    mi z zaliczki podatku wierzytelność za niezapłacone mandaty czyli 2x 50zł
    +kwota kosztów egzeukucyjnych razem 111,20zł. Na zawiadomieniu jest napisane
    "wzywa się ww. dłużnika, aby należnej od niego kwoty.... bez zgody organu
    egzekucyjnego nie uiszczał zobowiązanemu" Rozumiem, że dłużnikiem tutaj
    określony jest US w stosunku zaliczki dla mnie? Bo normalnie biorąc pod
    uwage to ja jestem dłużnikiem ;). Na samym dole jest napisane, że wzywa się
    dłużnika, aby w terminie 7 dni od doręczenia zawiadoienia złożył organowi
    egzegucyjenmy rózne oświadczenia. Czyli przyjmując (czekam na Wasze
    potwierdzenie), że US jest dłużnikiem, to ja nie muszę nic w związku z
    otrzymaniem tego pisma wysyłać? Jesli tak to ok pobierają sobie 111zł
    20groszy. Moja zaliczka wynosiła 125zł, a więc pozostałe 13zł 80 groszy mają
    mi dostarczyć zgodnie z terminem, czy coś w tej sprawie się zmienia w
    związku z tym pismem?
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi