  • 11. Data: 2011-12-05 20:20:15
    Temat: Re: Zajęcie komornicze na pracowanika
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-05 21:07, 'Tom N' pisze:

    > Tyle teorii.
    > A w praktyce np. bank blokuje konto na podstawie zgodności danych
    > pełnomocnika z kwitem, lub np. sąd na zażalenie odpisuje, że wskazanie
    > Warszawy zamiast Pcimia -- na podstawie ulicy -- to pomyłka pisarska. I
    > egzekucje jak najbardziej zostały prowadzone, a, że /kiedyś/ zostaną
    > "odwinięte"...

    Praktyka bywa różna (zwłaszcza że w bankach robią masówkę i nie mają
    czasu wczytywać się przez pół godziny w pisma komorników z całej PL),
    niemniej jednak teoria jest taka jak opisałem, i skoro wromkowi, jak
    zrozumiałem, zależy na udaremnieniu egzekucji, to ma do tego podstawy.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2011-12-05 21:57:32
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > jednak teoria jest taka jak opisałem, i skoro wromkowi, jak zrozumiałem,
    > zależy na udaremnieniu egzekucji, to ma do tego podstawy.

    i wszystko w temacie, dzięki, jutro ostatni dzień na odpisanie poleconym.

    --
    pozdrawiam, wromek