  • Data: 2008-12-02 18:07:22
    Temat: Zadłużenie, a sprzedaż ziemi
    Od: KonKomp <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pewien problem. Chce kupic ziemie od pewnej kobiety. Ziemia jest
    zadłużona na 6.000 zł. Kobieta chce mi sprzedać ziemię za 30.000 +
    6.000. Wszytko było by ok, ale dowiedziałem się od notariusza, że
    kobieta ma dodatkowe zadłużenie na 17.000 zł. Notariusz powiedział mi,
    że jak kupię od babki ziemię i babka zostanie z długiem 17.000 zł i tego
    nie spłaci, to bank może rządać ode mnie ziemi tej kobiety, lub
    dodatkowych 17.000 zł.

    Pytanie do Was mądrzy ludzie - czy to jest zgodne z prawem? Czy jak będę
    prawnym posiadaczem ziemi (36 tyś) to bank może rościć sobie jakieś
    prawa ode mnie, jeżeli kobieta nie spłaciła by tych 17.000 zł? Bo dla
    mnie to nie jest logiczne.

    Z góry dziękuję za jakąś odpowiedź, lub wskazanie jakiegoś artykułu na
    ten temat.

    Pozdrawiam
    Konki