  • 31. Data: 2003-04-18 18:44:31
    Temat: Re: Zachowek... jak ominac?
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    ania wrote:
    > no to jak widac - ta "dalsza"rodzina dziedziczy jesli nie ma potomstwa - i
    > to dziedziczy na rownych prawach z malzonkiem:-)
    > sprawdzone dokladnie wypytane u sedziow sadu rodzinnego cywilnego i
    > notariusza:-)

    A nie lepiej sprawdzić u źródła? :)

    KG

  • 32. Data: 2003-04-18 18:55:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> naskrobał/a w

    > bo dziedzicza wszyscy bliscy (rodzenstwo, rodzice) po rowno z zyjacym
    > malzonkiem (rodzenstwo, rodzice)

    Nie po równo z żyjącym małżonkiem.
    Małżonek bierze połowę, a rodzeństwo i rodzice dzielą się resztą po
    równo.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nie chcemy umierac za Gda... Manhattan.

  • 33. Data: 2003-04-18 20:15:51
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Goomich wrote:

    > Nie po równo z żyjącym małżonkiem.
    > Małżonek bierze połowę, a rodzeństwo i rodzice dzielą się resztą po
    > równo.

    nie do końca

    KG

  • 34. Data: 2003-04-19 12:56:06
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Nie po równo z żyjącym małżonkiem.
    > Małżonek bierze połowę, a rodzeństwo i rodzice dzielą się resztą po
    > równo.

    tak tak - przepraszam za zamieszanie - zrobilam glupi skrot myslowy -
    chodzilo mi wlasnie o to ze malzonek bierze tylko polowe a reszta dla
    "ukochanej rodzinki!:-)

    i to jest szczyt!

    ania
    www.aem.pl