  • 11. Data: 2002-01-23 11:42:45
    Temat: Re: Zachowanie w sadzie
    Od: d...@k...net.pl (Daddies)

    ----- Original Message -----
    From: wm <i...@w...com.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Monday, January 21, 2002 3:26 PM
    Subject: Re: Zachowanie w sadzie

    > Dzieki dla Marcina i Leszka za pomoc. Nie zamierzam robix zadymy, nie chce
    > tylko wyjsc na glupka.
    > Czy mozna zglaszac sprzeciwy? Np. jesli druga strony opowiada o sprawach
    nic
    > nie wnoszacych do sprawy?

    Anglosaska procedura sadowa ma zupelnie inna geneze i reprezentuje odmienne
    podejscie zarowno do prawa materialnego jak i procesowego - dlatego tez nie
    nalezy sie sugerowac w zadnym wypadku filmami amerykanskimi. Swego czasu TVP
    emitowala taki "minitasiemiec" - "Zespol Adwokacki" - i to wlasnie byl
    bardzo dobry instruktaz tego jak nalezy sie zachowac w sadzie. Ja
    proponowalbym Ci, bys przed swoja sprawa posiedzial jako publicznosc na
    jawnych rozprawach i posiedzeniach Sadu - wtedy przypatrzysz jak to robi sie
    u nas w Polsce a ne u nas w Chicago ;))

    Pozdrawiam

    ---
    99 zl tylko tyle zaplacisz za 4 linijki tekstu w Biuletynie reklamowym
    http://www.promocja.cc.pl/biuletyn
    ---