eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZabezpieczanie danych przy rekwirowaniu komputera przez policje › Zabezpieczanie danych przy rekwirowaniu komputera przez policje
  • Data: 2007-05-16 21:37:40
    Temat: Zabezpieczanie danych przy rekwirowaniu komputera przez policje
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poprzedni watek sie rozrosl i zboczyl z tematu. Zainteresowala mnie jedna
    konkretna kwestia - co w momencie gdy policja ot tak bierze dysk/komputer i
    zostawia tylko protokol ze zabrano.

    Przeciez moga na dysku umiescic co zechca. Czy tak zebrany material
    dowodowy ma wiec jakas moc prawna?

    Rozejrzalem sie jeszcze w temacie i znalazlem taka wypowiedz:
    http://napisy.info/forum/index.php?showtopic=11324&s
    t=0&p=67802&#entry67802

    Nie wiem ile w tym racji, ale na moja logike faktycznie nalezaloby material
    zabezpieczyc tak jak opisano w linku.

    Czy wiec w sytuacji, gdy komputer "po prostu" zabrano, bez zadnego
    lakowania tudziez spisywania zawartosci, to czy mozna sie wybronic w sadzie
    dowodzac, ze taki material dowodowy nie jest wiarygodny?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net