  • 1. Data: 2002-12-18 17:35:16
    Temat: Zabawa ?
    Od: "Sławomir Grabowski" <s...@p...onet.pl>

    Witajcie jestem Sawkoj i mam bardzo wesołe przeboje z prawem. Ostatnio
    zrobiłem włam do hurtowni ponieważ nie mam pracy i mnie złapali. Mam jeden
    wyrok w zawieszeniu i teraz mnie czeka nowa sprawa. Ciekawe czy mnie się uda
    przekonać sąd że zrobiłem to z braku pieniędzy na życie. Choć zdaje mnie się
    że oni mają to w dupie dla nich i tak jestem zwykłym "PRZESTĘPCĄ". CZY NIE ?

    --
    I to na tyle
    "SAWKOJ"

  • 2. Data: 2002-12-18 19:39:26
    Temat: Re: Zabawa ?
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Sławomir Grabowski" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:atqbkd$lat$1@news.tpi.pl...
> [...]
    się
    > że oni mają to w dupie dla nich i tak jestem zwykłym "PRZESTĘPCĄ". CZY NIE
    ?

    A ty za kogo sie uwazasz? Czy to co zrobiles to nie bylo "zwykle"
    przestepstwo?

    Jarek

  • 3. Data: 2002-12-19 13:30:33
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Sawkoj, pogratulować, będziesz miał wikt i opierunek zapewniony, a może i udane
    partnerstwo pod celą...
    JaC

  • 4. Data: 2002-12-19 14:33:46
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Jaja se robisz na grupie zadając to pytanie?
    Myślę tak dlatego że ciężko mi sobie wyobrazić człowiek
    bezrobotnego który nie ma za co żyć jak napisałeś a kożysta
    z internetu ;)), jest to jakby nie było nie najtańsz forma zabawy.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 5. Data: 2002-12-19 15:36:52
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    'Twas brillig, when Sławomir Grabowski wrote:
> [...]
    się
    > że oni mają to w dupie dla nich i tak jestem zwykłym "PRZESTĘPCĄ". CZY NIE

    Wracaj pod most

    PLONK Warning

    Kiełpiś

    --
    Pieczło, jaszczągów maźnych rój Tomasz Kiełpiński
    Wiroświdrował na zegawie, a.k.a. "Kiełpiś"

  • 6. Data: 2002-12-19 15:52:43
    Temat: Odp: Zabawa ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sławomir Grabowski <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atqbkd$lat$...@n...tpi.pl...
    > Witajcie jestem Sawkoj i mam bardzo wesołe przeboje z prawem.

    myślę,że prawo ma przeboje z Tobą :-)

    Ostatnio
    > zrobiłem włam do hurtowni ponieważ nie mam pracy i mnie złapali.

    czyżby pan mało bystry:-) dał się złapać hmm?

    Mam jeden
    > wyrok w zawieszeniu i teraz mnie czeka nowa sprawa.
    Ciekawe czy mnie się uda
    > przekonać sąd że zrobiłem to z braku pieniędzy na życie.

    być może ktoś się znajdzie bystrzejszy i odwiesi i wlepi kare łączną :-(

    Choć zdaje mnie się
    > że oni mają to w dupie

    a tu się nie mylisz:-)

    dla nich i tak jestem zwykłym "PRZESTĘPCĄ". CZY NIE ?

    a Ty pomyślałbyś inaczej będąc po tamtej stronie ?

    Sandra

  • 7. Data: 2002-12-19 19:32:08
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > być może ktoś się znajdzie bystrzejszy i odwiesi i wlepi kare łączną :-(

    O, to bardzo bystry musiałby być. "Jeżeli sprawca popełnił dwa lub
    więcej przestępstw zanim zapadł pierwszy wyrok, choćby nieprawomocny.."

    KG