  • 1. Data: 2002-03-17 13:45:59
    Temat: Za formularze pozwów dziękuje ale teraz szukam dzienników ustaw
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Gdyby ktoś mógł podać mi linka do strony z dziennikami ustaw. Jakaś
    przejrzysta przeglądarka też by się tam przydała..
    Swoją drogą studiuje prawo o dopuszczalnej pomocy publicznej dla
    przedsiębiorców.Czy ktoś ma doświadczenie w tym ?

    muniek

  • 2. Data: 2002-03-17 16:47:17
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > Gdyby ktoś mógł podać mi linka do strony z dziennikami ustaw.

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Pozdrawiam,

    Grzesieq

  • 3. Data: 2002-03-17 16:50:16
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --
    Pozdrawiam.
    Marcin.
> [...]
    > Swoją drogą studiuje prawo o dopuszczalnej pomocy publicznej dla
    > przedsiębiorców.Czy ktoś ma doświadczenie w tym ?

    http://www.ms.gov.pl/formularze/formularze.shtml

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2002-03-17 16:54:50
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

> [...]
    > przedsiębiorców.Czy ktoś ma doświadczenie w tym ?
    >
    > muniek
    >
    > Pierwszy link chyba już masz, przesyłam więc poszukiwany.

    Marcin

  • 5. Data: 2002-03-18 21:49:42
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Ta jest niezła.