  • 21. Data: 2005-10-22 00:32:04
    Temat: Re: Za długi męża nie odpowiadam ...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > A teraz logicznie wytłumacz mi, jak wpakowanie do więzienia
    > niewypłacalnych z powodu alimentów dziadków ma przyczynić się do
    > zaopatrzenia owych dzieci w środki do życia.

    Bez przesady, nie za niewypłacalność się karze obowiązanych do alimentacji.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 22. Data: 2005-10-22 07:46:05
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > A teraz logicznie wytłumacz mi, jak wpakowanie do więzienia
    > niewypłacalnych z powodu alimentów dziadków ma przyczynić się do
    > zaopatrzenia owych dzieci w środki do życia.

    Do więzienia nie idzie się za niewypłacalność. To raz. Dwa - wsadzanie
    dłużników alimentacyjnych jest bzdurą, ale jaki ma to związek z
    zasadnością istnienia obowiązku alimentacyjnego?

    > Aha. Nawet jeśli jedyna rodzinność to wspólnota DNA. Przy aferach z
    > nielegalnym uzyskiwaniem materiału genetycznego nie takie numery moga
    > wyskoczyć.

    A spiskowcy czają się za każdym rogiem.

    KG

  • 23. Data: 2005-10-30 21:40:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 12:20:54 +0200,
    osoba podpisana: witek <i...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Czy z tego faktu wynika, że nawet jeśli mam rozdzielność majątkową z
    > żoną, a ona zaciągnie jakieś zobowiązanie zwyczajnie nie informując trzeciej
    > strony, że o takiej rozdzielności, to ta strona może rościć pretensje do
    > mojego majątku ??? To w takim razie po CH wogóle ta rozdzielność majątkowa?

    Miałem te same wątpliwości i zadałem je w wątku "Intercyza pytania".

    Może tam Cię coś natchnie.

    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!