  • 1. Data: 2005-10-19 19:30:27
    Temat: PROSZE O POMOC
    Od: press <k...@b...pl>

    Witam serdecznie... w chwili obecnej od ponad roku odbywam zastępczą
    służbę wojskową. Ostatnio wpadł mi w ręce pełen tekst ustawy o w/w
    służbie gdzie znalazłem fragment:

    Ustawa o służbie zastępczej

    z dnia 28 listopada 2003

    Dz.U. z 2003r. Nr 223, poz. 2217

    stan prawny na dzień 12 października 2005 roku

    ,,...Art. 9

    Podmiot jest obowiązany zapewnić poborowemu:

    5) bilety na codzienny dojazd z miejsca pobytu stałego albo czasowego do
    miejsca pełnienia służby i z powrotem, z wyjątkiem przypadków, gdy
    bezpłatny przejazd zapewnia podmiot we własnym zakresie;"

    Niestety mój zakład pracy nie wywiązuje się z tego obowiązku od ponad
    roku.. a podczas przyjęcia nie zostałem poinformowany o konieczności
    udokumentowania przejazdów.

    Czy w tej sytuacji mogę coś zrobić? Bardzo proszę o pomoc