  • 1. Data: 2006-01-13 13:42:19
    Temat: ZUS: odsetki od odsetek, można tak?
    Od: "NOKGAMER" <o...@p...pl>

    Witam,

    Z ZUSem podpisałem umowę ratalną odnośnie spłaty zadłużenia. Niestety nie
    byłem w stanie spłącać rat w terminach umowy, i teraz ZUS żąda odsetek za
    zwłokę, ale jako, że upomina się o to drugi raz, to żąda wcześniej
    wyliczonych odsetek i odsetek od tych odsetek. Pismo z ZUS nie powołuje się
    na żadne przepisy, ot miły liścik.
    Sam nie przeczę, że powinienem zapłacić odsetki od zwłoki w zapłacie kilku
    rat (dokładnie kilka dni to było), ale nawet nie wiem, czy nie naciągaja z
    kwotami. W piśmie ZUS jesttylko jakaś kwota (nie wiem jak obliczona). Moim
    zdaniem parodia, bo urzędniczka powinna podać dokładne wyszczególnienie i
    podstawe prawną. Pomóżcie proszę.

    Maniek