  • 1. Data: 2006-01-13 13:44:29
    Temat: Czynsz-zasadzenie sadowe.
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>

    Mam problem a chodzi o to że spełniłam wszystkie warunki jakie zażadała
    spółdzilnia oprócz jednego domaga sie odemnie wpłaty kwoty która nie jestem
    w stanie jednorazowo wpłacic co mam zrobic w zwiazku z tym? Strasza mnie że
    oddadza sprawę do komornika. Jestem bezradna.
    Z góry dziekuje za jakiekolwiek informacje.

  • 2. Data: 2006-01-13 15:27:50
    Temat: Re: Czynsz-zasadzenie sadowe.
    Od: Miss Moon <m...@g...pl>

    ola napisał(a):
> [...]
    > oddadza sprawę do komornika. Jestem bezradna.
    > Z góry dziekuje za jakiekolwiek informacje.

    Proponuję zwrócić się pisemnie do Spółdzielni o rozłożenie tejże kwoty
    na raty, przy jednoczesnym uzasadnieniu przyczyny niewypłacalności
    (tj. np. trudna sytuacja materialna w rodzinie).

    --
    Pozdrawiam. Miss Moon.

  • 3. Data: 2006-01-13 18:05:11
    Od: "ola" <d...@p...onet.pl>