    From: "Andrzej m." <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS - odpowiedzial na pismo po 4 miesiacach - moze tak?
    Date: Wed, 6 Oct 2004 10:36:44 +0200

    Witam wszystkich,
    Nie zgodzilem sie z decyzja urzednika ZUS, zlozylem pismo do
    naczelnika w ktorym opisalem dlaczego sie nie zgadzam itd. Oczywiscie mam
    kopie pisma z data potwierdzajaca zlozenie. Wczoraj dostalem odpowiedz - po
    4 miesacach - na moja niekorzysc, z nakazem uregulowania mojej sytuacji w
    terminie 7 dni.
    Pytanie, czy w zwiazku z tym ze ZUS spoznil sie z odpowiedzia jakies 3
    miesiace (dowiadywalem sie w ZUS'ie, ze maja ustawowo 30 dni na odpowiedz):
    - moge uznac ze moja skarga zostala juz zaakceptowana i uprawomocnila sie
    (to bylo by piekne, choc w to nie wierze)
    - groza ZUS'owi jakiekolwiek sankcje
    - czy termin 7 dni jaki mi dali na uregulowanie jest ostateczny, czy moge go
    wdluzyc w jakikolwiek sposob (np. zlozeniem pisma w ktorym prosilbym o
    szczegolowe wyjasnienia itp.)

    Pozdrawiam
    Andrzej.