  • Data: 2004-01-12 10:25:35
    Temat: ZUS - Komornik - Prokuratura
    Od: "Krzyszt@f" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam problem. Zalegam dla ZUS'u kwotę ok 6tyś zł od dłuższego czasu ale
    narazie nie stać mnie na spłacenie mnie. Dotyczy to ZUS w Poznaniu.
    Mieszkalem tam z zona przez jakiś czas ale aby uniknąc nekania przez
    komornika skarmowego wyprowadzilismy się w inne miejsce aby można bylo
    normalnie zyc i uzbierac na zadłuzenie gdyz komornik w poznaniu chcial nam
    brac wszystko bo tylko mielismy, nawet zelazko. W zeszlym tygodniu po ok 2
    latach okazalo się iż dotarl w miejsce zameldowania zony komornik skarbowy z
    miejscowego regionu i wypytywal sie o zone. Tesc powiedzial iz zona jest tam
    faktycznie zameldowana ale nie przebywa od dluzszego czasu a on nie wie
    gdzie ona teraz jest. Komornik powiedzial iz w tym przypadku nie pozostaje
    mu zglosic to na prokuratre i policje aby oni sie tym zajeli gdyz to juz
    zbyt dlugo trwa. Czy ma on do tego takie podstawy prawne czy tez mogla to
    byc z jego strony sagrywka psychologiczna aby zastraszyc tesciow a zarazem
    nas ?? Prosze o pomoc.

    Krzyszt@f