  • Data: 2004-01-12 14:27:48
    Temat: Re: ZUS - Komornik - Prokuratura
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam problem. Zalegam dla ZUS'u kwotę ok 6tyś zł od dłuższego czasu

    też tyle zalegałem, po roku ZUS się odezwał i wezwał do zapłaty - ja im
    pismo z prośbą o umożenie - oni mi pismo z propozycją rozłożenia na raty.
    Kiedy podpisałem umowę rozłożenia ratalnego to wstrzymane było rośnięcie
    odsetek itp. - co miesiąc trzeba było tylko ratę zapłacić...
    Od prawie roku mam już z głowy - bez żadnych komorników itp.
    Pozdrawiam
    Przemo